راه اندازی پمپ های مدل GSO ابارا

راه اندازی پمپ مدل GSO برای پمپ های صنعتی اولین محصول ایزو 5199 تایید شده از EBARA

شرکت ابارا به زودی محصول جدید را وارد بازار خواهد کرد که از کیفیت بالا و قیمت مناسبی برخوردار است و در ماه ژوئن در بازارهای چین و جنوب شرقی آسیا این پمپ ها راه اندازی خواهند شد و سری جدید از این پمپ در حال طراحی و تولید می باشند.

پمپ مدل ژنراتور GSO را برای پمپ های صنعتی به طور عمده در بازارهای چین و جنوب شرقی آسیا در ماه ژوئن 2019 راه اندازی خواهد شد. علاوه بر مدل های موجود GS و GSS، پمپ مدل جدید GSO خطوط تولید EBARA را گسترش می دهد. ژنراتور GSO سازگار با برنامه های مختلف از جمله آب شیرین و راه حل های شیمیایی می باشد، پمپ سری GS به عنوان محصولات اصلی جهانی در سراسر جهان پس از چین و آسیای جنوب شرقی، که بازارهای اولیه هدف هستند، توسعه خواهد یافته است.

عرضه پمپ مدل GSO ابارا

بازار جهانی پمپ صنعتی نزدیک به 1 تریلیون ین است. به مراتب تقاضا برای کیفیت بالا، قیمت های پایین و زمان تحویل سریع در تاسیسات داخلی و خارج از کشور افزایش می یابد. پمپ مدل EBARA GSO، یک مدل جدید است که استاندارد های بین المللی ISO 2858 و ISO 5199 برای پمپ های شیمیایی را برآورده می کند، با استفاده از استانداردهای پیشرفته شرکت ابارا و تکنولوژی تولید انبوه برای پمپ های استاندارد، و همچنین فن آوری مهندسی برای پمپ های سفارشی، توسعه یافته است. پمپ مدل EBARA GSO به طور خاص، از لحاظ لرزش و انحراف شفت مطابقت داشته باشد با ISO 5199 . پمپ مدل GSO اولین محصول EBARA تایید شده به ISO 5199 است. همراه با مدل جدید، شرکت ابارا مجموعه ای از مارک EBARA قابل اعتماد را به بازار پمپ های جهانی عرضه می کنیم.

مشخصات محصول پمپ مدل GSO ابارا

  • مطابق با استانداردهای بین المللی ISO 2858 و ISO 5199.
  • پروانه ی جدید توسعه یافته با بهره مندی از راندمان بالا به دست می آید.
  • ساختار سخت باعث می شود محصول با دوام تر باشد.
  • کاهش هزینه محصول و زمان تحویل.
  • هزینه تعمیر و نگهداری

طرح آینده پمپ مدل GSO ابارا

برای قرار دادن مدل جدید به عنوان محصولات اصلی، EBARA خط تولید را گسترش می دهند و همچنین مارک تجاری EBARA را در بازار پمپ های صنعتی نیز ایجاد می کنند.